Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Διαγραφές!!!!!!!!!!!!!!!!

Σε δημοσίευμα της εφημερίδας Εμπρός μάθαμε ότι διαγράψαμε από την ΕΛΜΕ τον Περιφερειακό Δ/ντη Εκπαίδευσης Σ.Μελισσόπουλο (!) και τον Δ/ντη Β/θμιας Γ.Παπαδόπουλο.
Πληροφορούμε τη δημοσιογράφο κυρία Ξανθοπούλου ότι:
- Αδυνατούμε να διαγράψουμε από την ΕΛΜΕ τον κύριο Μελισσόπουλο για τον απλούστατο λόγο ότι είναι δάσκαλος και ΔΕΝ ανήκει στην ΕΛΜΕ.

- ΔΕΝ διαγράψαμε τον κύριο Παπαδόπουλο. Αν ο κύριος Παπαδόπουλος, ή οποιοσδήποτε άλλος, καμιά φορά διαγραφεί, θα γίνει ύστερα από γενική συνέλευση, με όλες τις τυπικές διαδικασίες, όπως ορίζει το καταστατικό μας. 

Θα εκδοθεί σχετικό δελτίο τύπου από το ΔΣ της ΕΛΜΕ

7 σχόλια:

  1. Υπάρχει δηλαδή το ενδεχόμενο της διαγραφής του κ. Παπαδόπουλο; Έγινε σχετική συζήτηση στο ΔΣ της ΕΛΜΕ; Για την ώρα από ότι γνωρίζουμε έχουμε αθρόες εθελούσιες διαγραφές συναδέλφων από την ΕΛΜΕ, επειδή διαφωνούν με πολλά από τα πεπραγμένα του ΔΣ.
    Στον τομέα των απειλών προς συναδέλφους τα πάτε μια χαρά. Ο κύριος Βασιλειάδης, ως νέος ΠΑΠΑΣ, δημοσίως σε συνελέυσεις έχει αφορήσει τους συμβούλους. Να μας πει αν φακελώνει και άλλους συναδέλφους.
    Και μετά μιλάτε για συσπείρωση του κλάδου, στην επόμενη απεργία θα είστε το 1%, και την ευθύνη θα την έχετε αποκλειστικά ΄και μόνο εσείς.
    Άντε γειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς το μπλοκ δεν είναι πολύ φιλόξενο σε δημοσιεύσεις επώνυμες και οι διαχειριστές του δεν έχουν καταλάβει ότι έτσι όπως το διατηρούν,επιτρέποντας την ανωνυμία, προωθούν την ανθρωποφαγία και μόνο την ενότητα του κλάδου δεν εξασφαλίζουν.
    Έχω στείλει μέρες τώρα τον απολογισμό μου ως αιρετού εκπροσώπου στο ΠΥΣΔΕ για τη διετία 2012-2014 για ενημέρωση των συναδέλφων ελπίζοντας να απαντήσω στην επώνυμη κριτική όλων. Σε λίγες μέρες έχουμε εκλογές στα υπηρεσιακά συμβούλια και η σιωπή ευνοεί μόνο αυτούς που δεν έχουν κάτι να πουν.
    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία ! έστω και στη στήλη των σχολίων. Τον απολογισμό αφού δεν δημοσιεύτηκε εδώ θα τον βρείτε στο f/b Βασιλική Αγοραστού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον θα έλεγα, ότι το μπλογκ είναι επιλεκτικά φιλόξενο σε δημοσιεύσεις επώνυμες. Για παράδειγμα οι ανακοινώσεις του αιρετού του ΚΥΣΔΕ κου Κορδή οι οποίες όλες ανεξαιρέτως δημοσιευόταν, εκτός από την τελευταία αυτής της εβδομάδας με θέμα "Τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών και του Συλλόγου Διδασκόντων", η οποία ουδέποτε αναρτήθηκε στο μπλόγκ της ΕΛΜΕ, αν και είναι πιο ουσιαστική από άλλες ανακοινώσεις του ιδίου που αναρτήθηκαν στο μπλογκ. Ίσως, γιατί γειώνει με επιχειρήματα την τελευταία γελοία ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ξάνθης με θέμα "Σχετικά με την αναπλήρωση ωρών"; Δε μπορώ να φανταστώ ότι μπορεί να είναι αυτός ο λόγος...

      Διαγραφή
    2. Εσύ σίγουρα είσαι χαφιοδιευθυντάκος, που έχεις βίτσιο να "χώνεις" τους συναδέλφους σου, αν και δεν νομίζω να τους θεωρείς έτσι.

      Στην νέα ανάρτηση του blog, πριν λίγα λεπτά εξηγούν ότι..."ο απολογισμός της «χάθηκε» μέσα σε άλλα mail και δεν αναρτήθηκε αμέσως"

      Διαγραφή
    3. Εσύ δηλαδή από αυτά που έγραψα παραπάνω, κατάλαβες ότι αναφέρομαι στην μη ανάρτηση του απολογισμού της κας Αγοραστού; !!! Εσύ σίγουρα επίδοξο μέλος του ΔΣ της ΕΛΜΕ είσαι που έχεις βίτσιο να μη ακούς (ή διαβάζεις) τους άλλους και να λες αυτά που θέλεις ή που έχεις προετοιμασμένα να πεις...

      Διαγραφή
  3. Για γέλια και οι δημοσιογράφοι που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τη δευτεροβάθμια από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και που δημοσιεύουν ανυπόστατα κείμενα χωρίς να παραθέτουν αριθμό πρωτοκόλλου ή πράξης ή το ίδιο το κείμενο διαγραφή, για γέλια και οι αιρετοί του ΠΥΣΔΕ που ουδέποτε φρόντισαν να ενημερώνουν για το τι συζητείται και γίνεται στο ΠΥΣΔΕ ανά συνέλευση ΠΥΣΔΕ μιας και είναι αιρετοί και θεωρητικά εκπροσωπούν εμάς που δεν έχουμε πρόσβαση στο ΠΥΣΔΕ και τέλος για γέλια κι όλοι μας που ακόμη καθόμαστε κι εκφράζουμε ιδέες κι απόψεις σύμφωνα με τις οδηγίες που μας δίνει το πολιτικό μας σπίτι κατηγορώντας ο ένας τον άλλον για φακέλωμα.

    Την επωνυμία δεν την αρνήθηκε κανείς σε όποιον θέλει να εκφραστεί επώνυμα. Απλά την εποχή που κάποιοι κατηγορούν κάποιους άλλους για φακέλωμα, την ώρα που ο καθένας μπορεί να υποθέσει το ίδιο για τον οποιονδήποτε, η ανωνυμία είναι το μόνο μέσο έκφρασης χωρίς να στοχοποιείται αυτός που εκφράζεται. Υποτίθεται ότι έχουμε τα αναγκαία αισθητήρια για να φιλτράρουμε αυτά που διαβάζουμε. Όποιος αρνείται την ανωνυμία να αρνηθεί και τις ανέκδοτες εκφράσεις και / ή ιστορίες που χρησιμοποιεί ο λαός στην καθημερινή του επικοινωνία. Όταν αυτός που θέλει επωνυμία μου πει ποιος συνέταξε την παροιμία "Τα δόντια τα ‘δωσε ο Θεός να συγκρατούν τη γλώσσα", τότε θα δεχτώ την άποψη περί ανωνυμίας.

    Να είναι επώνυμα τα σχόλια λοιπόν, αλλά σε μια πλατφόρμα που θα είναι κλειστή για το ευρύ κοινό και στην οποία θα μπορούν να συνδέονται και να συμμετέχουν στη διαδικτυακή συζήτηση μόνον οι εκπαιδευτικοί κάνοντας χρήση του αριθμού μητρώου τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά αυτή η γελοιότητα πρέπει να σταματήσει. Αφενός γιατί διχάζει τους συναδέλφους και αφετέρου γιατί είναι αδύνατο να συκροτηθεί μέτωπο αντίστασης στα επερχόμενα. Αυτή την στιγμή ο μόνος που είναι ξεκάθαρος στο θέμα της αξιολόγησης είναι το υπουργείο.Επιθυμεί να εφαρμόσει μια τεχνοκρατική αξιολόγηση βάσει δεικτών εισάγοντας το απαράδεκτο της ποσόστωσης. Επίσης ξεκάθαρο είναι οτι όποιος διευθυντής επιθυμεί να εφαρμόσει αυτό το έκτρωμα πρέπει να παύσει να λέγεται συνάδελφος και πρέπει να διαγραφεί από το συνδικαλιστικό όργανο. Όχι για λόγους εκδικητικούς αλλά για δομικούς λόγους. Αποτελέι ένα ΑΦΕΝΤΙΚΟ , έναν μάνατζερ που θα πρέπει αναγκαστικά να βγάλει σκάρτους καποιους κατωτέρους του.
    Αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο είναι η στάση της ΟΛΜΕ. Θέλει αξιολόγηση? Αν ναι, τι είδους? Ποια είναι η πρότασή της? Πρέπει να καταλάβει οτι η πλειοψηφία των συναδέλφων επιθυμεί αξιολόγηση βελτίωσης του εκπαιδευτικού έργου και όχι τιμωριτικού χαρακτήρα συνδεδεμένη με τον μισθό μας και με ποσοστώσεις. Επιθυμούμε αξιολόγηση των ίδιων των δομών , των μέσων που έχουμε, του μαθητικού δυναμικού που έχουμε να διαχειριστούμε, των προισταμένων μας ωστέ να φανούν η πραγματικές αδυναμίες του συστήματος. Να δείξουμε οτι εν τέλει δεν είμαστε εμείς ο αδύναμος κρίκος.
    Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Ή την τεχνοκρατική του υπουργείου ή την ανθρωποκεντρική. Διαλέξτε πλευρές . Ή με τους μάνατζερ ή με τους συναδέλφους.
    Αλλά ας βγουν να μας το πουνε . Να ξέρουμε γιατί αντιστεκόμαστε. Όχι απλά ,δεν μας αρέσει η αξιολόγηση του υπουργείου για να κάνουμε αντιπολίτευση. Αντιστεκόμαστε και υποστηρίζουμε την άλλη πρόταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή